Jak nakupovat

Vítejte v e-shopu brnopalmy.cz. Děkujeme za váš nákup. Zboží skladem je možné vidět osobně po předchozí domluvě v centru Brna.

DOPRAVU ZDARMA

DOPRAVA

  • Česká pošta - balík na poštu | 130 Kč
  • Česká pošta - balík do ruky | 130 Kč
  • Osobní odběr - Česká 9, Brno | 9:00 - 17:00, po předchozí domluvě | ZDARMA
  • DPD | 130 Kč
  • Uloženka | 80 Kč

PLATBA

  • předem na účet 2801954436/2010 | ZDARMA
  • hotově při převzetí | ZDARMA
  • dobírkou | 30 Kč
  • online platba GoPay | ZDARMA

DOSTUPNOST PRODUKTŮ 

Skład showroom - obvykle expedujeme do 24 hodin
Sklad e-shop - obvykle expedujeme do 48 hodin
Sklad EU - obvykle expedujeme do 5 prac. dní

REKLAMAČNÍ ŘÁD

I. Všeobecná ustanovení
  • Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).
  • Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy Kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
  • Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující-spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen “Kupující-spotřebitel“) nebo kupující-podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „Kupující–podnikatel“). Kupující–spotřebitel a Kupující–podnikatel jsou dále společně označováni jako „Kupující“.
  • Prodávající při uzavírání a plnění kupní smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající je podnikatelem, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo služby.

II. Odpovědnost Prodávajícího

Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá, že v době, kdy Kupující Zboží převzal:

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a,
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ke Zboží je přikládán daňový doklad a k některým výrobkům záruční list. Není-li ke Zboží přiložen záruční list, slouží k uplatnění reklamace daňový doklad.

Formulář pro odstoupení od smlouvy | Formulář pro uplatnění reklamace